návrhy webových stránek
Publikováno 08.12.2012 v 19:10 v kategorii Novinky, přečteno: 119x
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Zpětné odkazy, anchor text
Delší dobu byly (a ustavičně budou) Podmínkou seo, či spíše, faktory ovlivňující evaluaci webu a dohromady i jeho pořadí ve výsledcích vyhledávání, zpětné odkazy, keywords, anchor text, důvěryhodnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem na prvním místě. Avšak právě už bude jasné, že váha anchor textu v lincích ztrácí svou cenu - ověřený pravdivé tvrzení. Vliv anchor textu se snižuje z důvodu jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních technologie. Máme možnost uvidět, že google klade zejména maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Budovat zpětné odkazy je náročné, lidé (nejspíš) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.